asSalamuaLa!Kum..juz koL me miRa jew...stiLL studnt g..sajew mau kngsi2 ckit cTer lam mY bloG nyh...kowd2 ad iktibar taw pandUan k lam ctr mirA nyh..aminn....insyaLLah,kTa kngsi sma2 noh ctr nyh..juz enJoy...^^

Sabtu, 3 Mac 2012

PERGilAh CiNtA ~ =)

Posted by ˙˙::ɐɹ‾ǝıɯ::˙˙ at 8:18 PG




Ku anyamkan puisi indah ,
Untuk merawat hati yang gundah ,
Berlalu sudah episod cinta yang indah ,
Tak perlu di kesali aku harus pasrah ..

Di jambatan sepi ini ,
Aku meniti sendiri ,
Mengenang hari-hari yang silih berganti ,
Mengenang ceritera cinta yang pantas berlari ..

Aku mengharapkan cahaya mentari ,
Menyinari hari-hari suram ,
Menerangi awan hitam ,
Dan menyuluh kegelapan malam ..

Ya Allah ya tuhanku ,
Hanya kau yang bisa memahami ,
Segala keperitan yang aku alami ,
Sesungguhnya Kau pencipta alam yang aku geruni ..

Jika benar ini takdirMu ,
Berikanlah aku kekuatan diri ,
Damaikanlah hati nurani ,
Tabahkanlah jiwa ini ,
Agar aku dapat menjalani jambatan api ini ..

Jika ini juga kehendakMu ,
Biarkanlah cinta itu pergi ,
Biarkan cerita itu mati ,
Tumbuhkan lah yang telah mati ,
Gantikanlah cinta yang pergi ...

0 comments:

Catat Ulasan


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
 

! ! ∩Ɯ∀ʞ ᴎ∀p ∀ıp '∩ʞ∀ ! ! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea