asSalamuaLa!Kum..juz koL me miRa jew...stiLL studnt g..sajew mau kngsi2 ckit cTer lam mY bloG nyh...kowd2 ad iktibar taw pandUan k lam ctr mirA nyh..aminn....insyaLLah,kTa kngsi sma2 noh ctr nyh..juz enJoy...^^

Jumaat, 30 November 2012

BFF ?

Posted by ˙˙::ɐɹ‾ǝıɯ::˙˙ at 6:22 PTG
Reactions: 

Maaf atas kelewatan mengupdate blog berhantu ini .. huu
takpelah , yang penting , aku sayang blog ni . tehee ~
okey dah , tu jee aku nak cakap ..
 kbai ~

ehtaktak , aku nak cakap macam ni sebenarnya ..
hai selamat malam .. sudah tidur kah ? sebelum aku atau korang masuk tidur , meh layan video ni dulu ..
Sahabat Selamanya .. dan ianya pasal KAWAN ... (,-_-,)


 bagi aku,
kawan baik @ bff bukan kita yang tentukan .. semuanya terjadi sendiri .. bukan kita yang tiba-tiba macam " eh , aku dengan dia bff tauu .. " padahal baru je kenal seminggu . bff lah sangatt ~
dan
kalau betul dia kawan kita dunia akhirat , dia akan tetap disisi kita walau apapun yang terjadi ..

ouh ye , lagi satu aku nak tunjuk foto ni .. it's just awesome ! =)
i am seriously in love with yOu all .. 
rindu sama kAmOo niEyh~
ni antara kengkwan yg baek ngan mira . . =)


0 comments:

Catat Ulasan


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
 

! ! ∩Ɯ∀ʞ ᴎ∀p ∀ıp '∩ʞ∀ ! ! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea