asSalamuaLa!Kum..juz koL me miRa jew...stiLL studnt g..sajew mau kngsi2 ckit cTer lam mY bloG nyh...kowd2 ad iktibar taw pandUan k lam ctr mirA nyh..aminn....insyaLLah,kTa kngsi sma2 noh ctr nyh..juz enJoy...^^

Isnin, 12 November 2012

PENSil dAN PEMAdAM

Posted by ˙˙::ɐɹ‾ǝıɯ::˙˙ at 10:08 PG


Tumblr_lsessk7mbu1qb6n1oo1_500_large


Pensil : Saya minta maaf ..

Pemadam : Untuk apa? Awak tidak berbuat apa-apa yang salah .. 

Pensil : Saya minta maaf sebab awak cedera di sebabkan saya . Setiap kali saya membuat kesilapan , awak sentiasa ada untuk saya .. Tetapi apabila awak membuat kesilapan saya tiada .. Awak akan kehilangan sebahagian daripada diri awak . Awak akan menjadi lebih kecil dan lebih kecil lagi setiap kali disebabkan kesilapan saya.

Pemadam : Itu betul .. Tetapi saya tidak kisah . Awak lihat , saya telah dilahirkan untuk melakukan tugas ini . Saya telah dibuat untuk membantu awak pada bila-bila masa awak melakukan sesuatu kesilapan , walaupun satu hari saya tahu yang saya akan hilang dan awak akan menggantikan saya dengan yang baru . Saya sebenarnya gembira dengan tugas saya . Saya tidak suka melihat awak sedih , dan saya berharap awak dapat teruskan perjuangan hingga ke titisan karbon terakhir ..

Tumblr_lotuws0dp71qm9lhvo1_400_large


0 comments:

Catat Ulasan


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com
 

! ! ∩Ɯ∀ʞ ᴎ∀p ∀ıp '∩ʞ∀ ! ! Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea